torsdag 12 mars 2009

Godnattvisa

Nu har Johan åkt och hjärtat brast lite sådär. Men förhoppningsvis så lyckas/orkar jag ta mig ner till övik på Lördag. Eller imorgon, jag vet inte.

Tänkte mest bara ge kvällens tips. Jag storgrinade för den här tjejen lyckas liksom alltid krypa in i hjärtat på mig av någon anledning. Det är något med hennes uppträdanden som jag fastnat för. Hon är så naken, naturlig på nåt vis. Som i det här klippet, där hon sitter och smågråter, har svettfläckar, stripigt hår och sjunger från hjärtat. Det är inte helt rent och det är inte helt rätt, men det kryper in under skinnet på mig och jag imponeras.

Så, kolla in henne här.

Godnatt gott folk. Själv kommer jag antagligen inte att somna än på ett tag, för när Johan är borta har jag en tendens att inte somna alls.

Inga kommentarer: