tisdag 17 mars 2009

Snabbis

En snabbis bara: Vem fan är Molly Sandén? Varför får hon finnas? Och varför får hon fortsätta leva efter det här? Hon är numera med på min topp tio- lista med människor jag kan förbanna högt i minst 15 minuter utan att stanna upp och dra efter andan. Man ska inte röra Helen Sjöholms material om man inte kan hantera det.

Annars så skulle jag ha struntat i henne för hon kan pricka toner n'shit och hon är ingen jag skulle lägga märke till. Men nu tar hon sig vatten över huvudet och sjunger låten som om hon vore en riktigt dålig student på musikalakademin.

Må hennes barn födas med svans.








Johan ringer
- Hej! Skulle du ha någonting från affären?
Jag: Jag hatar Molly Sandén!
- Ojdå, vad har hänt nu? Vem är det?
Jag: (Förbannar henne)
- (Johan avbryter) Åh hoppsan! Här går det vilt till! Ska du ha nåt eller?
Jag: Ja, men först vill jag att hon ska dö.
- Vad vill du ha?
Jag: ...en Pigall och en Japp.
- Okej.

Det här är ett ganska vanligt samtal mellan oss, sorgligt nog. Det finns för mycket dåligt i världen som jag måste beklaga mig över.



Nu ska vi se på film och jag ska lugna ner mig.

Inga kommentarer: