onsdag 25 mars 2009

Trött

Usch. Idag är en jobbig dag. Igen.

Jag är helt slut. Dom här testerna tar knäcken på mig! Solen skiner ute, jag har sovit som en stock och jag har ätit gröt med russin i. Det brukar alltid få mig på bättre humör, men inte idag.

Imorse låg jag och drog mig för att kliva upp i en timme. Jag var inte trött rent fysiskt och jag drog bokstavligen talat täcket över huvudet och låg och vred mig i självömkan. Stackars Martina.

Men nu har jag mailat lärare, vilket jag har dragit mig för i flera dagar. Jag vet inte riktigt varför. Det är ju egentligen inte jobbigt att maila en lärare och fråga om saker går att lösa, det värsta är ju om dom säger nej. Men lik förbannat så måste jag ha dödsångest innan jag gör det. Jag väntar alldeles för länge och förstorar upp det löjligt mycket.

Så nu kan jag checka av en av punkterna med uppgifter jag har för dagen. Jag ska diska, gå in till stan och fixa med papper från FK. That's it. Mer orkar jag inte.

Inga kommentarer: