måndag 2 mars 2009

Snö

Igår kom jag hem från min och Jessikas lilla, men ack så välbehövliga, semester i Sunnersta. Det var alldeles fantastiskt fint väder ute första dagen, men andra dagen var det lite dystrare. Men det var kul ändå. Jag fick susa iväg på skotern i djupsnön och njuta av det vackra vädret.

Egentligen hade jag tänkt att åka på gymmet idag, men jag överväger att stanna hemma och bara lata mig. Och plugga. Det känns mycket lockande att gå och lägga sig en stund igen, för jag är helt knäckt. Jag har vansinnig träningsvärk i mina ben. Det är väldigt jobbigt att försöka ta sig fram i meterdjup snö och lyfta upp skotrar som har fastnat. Och att försöka dra igång en skoter är inte det roligaste heller kan jag lova. Man drar, drar och drar lite till. Tur att jag har tränat på gymmet.

Men först av allt så måste jag duscha.

Lite frihets-bilder:




Inga kommentarer: