fredag 28 augusti 2009

Älska mig!

Snart är det dags att kila iväg till Emma som äntligen har kommit tillbaka från sin semester.

Men först: om jag inte äger den här väskan snart så kommer jag inte vilja leva längre. Jag är totalt ointresserad av mode, men jag kan verkligen inte sluta tänka på den här väskan. Hur jag har fått för mig att jag tvångsmässigt måste ha den vet jag inte. Jag bara måste.

Den kostar 600:- och om du älskar mig vill du köpa den åt mig, för både jag och Johan lever på sparlåga deluxe. Älska mig!


3 kommentarer:

Unknown sa...

mmmnja...du behöver nog inte den väskan just nu.. kanske senare men inte nu. Jag skulle ha sökt efter en likadan/likvärdig fast begagnad istället. Nog var den snygg, men inte värd 600 kr :)

mamma sa...

Kan inte köpa nån väska åt dej gumman, den kostar lika mycket som jag har i matkassan för tre veckor. Men jag älskar dej massor, massor ändå!!!

vulvan sa...

Teresa: All logik i hela världen säger emot denna tvångsmässiga längtan, men jag kan inte hjälpa det! det driver mig till vansinne. Jag har letat efter begagnade men inte hittat något.. Jag förstår ingenting.. :P

Mamma: Och jag älskar dig mest! Jag tror inte att nån har råd med en sånhär dyr väska.. :P