onsdag 5 augusti 2009

Trevlig kväll

Vi har haft en väldigt trevlig kväll. Harry Potter var inte så bra som jag väntat och jag var rastlös utan någon nåd. Det var nästan plågsamt att sitta still och titta på film där jag inte kunde ställa mig upp och gå runt en stund.

Innan åt vi på kinarestaurang, åt glass och traskade runt lite på stan i sommarvärmen. Väldigt behaglig kväll.

Imorgon ska jag träffa någon tant som heter Rita på psyket, någon såntdär check-up där dom kollar om jag vill ta livet av mig eller inte. Jag kan dock berätta att jag inte vill dö, men jag skulle inte må dåligt av att höja medicinen. Den har inte riktigt gett någon effekt än. Men man måste vara försiktig med att be om sånt, dom kan lätt tro att man är knarkare.

Men nu blir det mediciner och sömn.



1 kommentar:

mamma sa...

Åh, vad ni är gulliga! Kram.