måndag 10 augusti 2009

Trevligheter

Vi har just sett Allt Flyter och det är en såndär film som man bara blir glad av och med trevligt sällskap så blir allt hundra gånger bättre.

Martin Öberg och Ludde åkte hem idag efter en natt här, men lillebror Martin stannar åtminstone en natt till, han ligger faktiskt i sängen och smygsover nu tror jag bestämt.

Jag och Martin har som vanligt apkul och citerar family guy, skriker light weight baby och fnissar som småflickor hela tiden. Idag har vi varit på stan och sen tittat på Johan när han tränar. Det är alltid kul att se, dom sparkar så hårt och skriker en massa.

Jag tror jag lyckades missa ett läkarsamtal tidigare idag, när vi var på stan. En läkare skulle ju ringa mig den här veckan och jag hade ett missat samtal från Privat Nummer. Förbannelse! Och om det inte var någon läkare så var det någon annan viktig människa. Och den människan har inte ringt upp. Dynga på bröd.

Annars så lider jag av akut storhetsvansinne och känner mig odrägligt dryg, antagligen Martin som triggar igång det. Haha.

I'M GONNA FUCK YOU UPP!

Inga kommentarer: