torsdag 13 augusti 2009

SockerchocksJohan

Jag och Johan var på bio igår och såg G.I Joe, ingen film som egentligen faller mig i smaken, men vi for dit eftersom Johan lekte med leksakerna Mycket när han var liten. Så det var en liten nostalgitripp för honom, minst sagt.

Jag har nog inte sett honom vara så glad och exalterad på väldigt lång tid, om jag ens har sett honom vara så glad. Han är en väldigt glad människa, men igår var han speedad som ett barn på julafton med en sockerchock. Det var så roligt! Han kunde alla karaktärer, berättade uppspelt om dom när filmen var slut. Han hade ju lekt en massa med dessa leksaker som barn så det är ju inte så konstigt att han var så glad. Han var en riktig nörd med en passande t-shirt och varje gång jag tittade på honom under hela filmen så log han med hela ansiktet. "Visst är den bra!? Hihi!"

Jag fattade inte riktigt det häftiga i filmen, såklart. Men det var väl en bra fiilm antar jag. Enda anledningen jag var där var för den här mannen:







Det var helt klart värt besväret.

2 kommentarer:

Systeryster sa...

Så dumt att man inte kan klicka "gilla" i din blogg, som på ansiktsboken. Isåfall skulle jag göra det nu...

*gillar*

Mamma sa...

Förstår att du vill göra allt för den där gullpojken!